повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
- товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей тощо.
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дня покупки
1. оплата доставки за товар:
При поверненні або обміні товару покупець несе відповідальність за оплату доставки товару до нас. Витрати з доставки оплачуються покупцем.
2. Повернення грошових коштів:
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту отримання повернутого товару. Ми докладаємо всіх зусиль для оперативної обробки ваших запитів.
3. товари належної якості:
Для успішного повернення або обміну товару він повинен відповідати таким критеріям:
- Не мати слідів пошкоджень, без подряпин або відколів.
- Збережено оригінальне пакування та етикетки прикріплені.
- Обмін можливий на товар тієї ж вартості або на доплату.
4. товари неналежної якості:
Товари, що мають ознаки пошкодження, битості, подряпаності або використання, а також позбавлені оригінального пакування, підлягають поверненню тільки в разі гарантійних зобов'язань. Повернення таких товарів здійснюється згідно з гарантійними умовами.
5. Повернення за допомогою поштових служб:
Для повернення через поштові служби виконайте такі дії.
- Зв'яжіться з нами і повідомте про намір повернути товар.
- Ми надамо вам інформацію про поштове відділення, на яке необхідно направити товар, що повертається.
- Переконайтеся, що в посилці є чек про купівлю товару.
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.